شناسهٔ خبر: 56559982 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

حزب الله: اسرائیل را در هر نبردی شکست می‌دهیم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی گفت که این حزب در گذشته رژیم صهیونیستی را شکست داده و در هر جنگ و نبرد احتمالی در آینده نیز قادر به شکست دادن این رژیم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از سایت النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی خداوند متعال برای مؤمنان، با استقامت و جهاد آنان با وجود تعداد اندکشان حاصل می‌شود، زیرا آنان صاحب حق هستند. وی تاکید کرد: ما در هر نبردی اسرائیل را شکست دادیم و انشاءالله تا زمانی که چنین رزمندگان مقاومتی از فرزندان حزب الله، فرزندان جهاد و فرزندان رهبر ایران سید علی خامنه‌ای در میان ما باشند آن را شکست خواهیم داد.
وی افزود: مراحل پرونده ترسیم مرزها از طریق عاموس هوکشتاین میانجی آمریکایی برای اطلاع از مواضع و نتایج و رسیدن به راه‌حل نهایی در حال پیگیری است، بنابراین منتظر نتیجه خواهیم بود.
نعیم قاسم تاکید کرد: خوب می‌دانیم که اگر مقاومت در برابر اسرائیل وجود نداشته باشد، جایگزین این است که اسرائیل هر روز ما را بُکُشد، سرزمین ما را اشغال کند، در جنوب کشور شهرک سازی کند و یک ریاست جمهوری و یک نظام سیاسی و اقتصادی در لبنان را به ما تحمیل کند.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که جان در بدن داریم این جایگزین را نخواهیم پذیرفت و به حفاظت و حراست از لبنان ادامه می‌دهیم./ایرنا

نظر شما