شناسهٔ خبر: 56558841 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار نقدی: نیرو‌های مسلح ما پرافتخارترین نیرو‌های مسلح در جهان هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: نیرو‌های مسلح ما پرافتخارترین نیرو‌های مسلح در جهان هستند، هیچ کشوری این افتخار را ندارد که فرمانده نیرو‌های مسلح آن مردم‌دارترین، داناترین، دانشمندترین و شجاع‌ترین فرد باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه صبحگاه عهد سربازی که در دانشگاه خاتم‌الانبیا (ص) نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ما پرافتخارترین نیرو‌های مسلح در جهان هستند. هیچ کشوری این افتخار را ندارد که فرمانده نیرو‌های مسلح آن مردم‌دارترین، داناترین، دانشمندترین و شجاع‌ترین فرد باشد.

وی افزود: در هیچ کشوری مردمی اینقدر بصیر، فداکار و فهیم وجود ندارد که ارزش فداکاری در این تراز را داشته باشد. از طرفی هیچ ارتشی در دنیا چنین مردمی ندارد که بخواهد اینطور برایش فداکاری کند. ما اعتقادات و آرمان‌های بلندی داریم که آرمان بشریت در طول تاریخ بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: قله افتخار نیرو‌های مسلح ما این است که سرباز امام زمان (عج) هستیم و باعث افتخار من است که امروز در جمع سربازان حضرت ولی‌عصر (عج) در ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتم. امیدواریم بتوانیم قدردان رهبری، مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

پایان پیام/ ت 12

نظر شما