شناسهٔ خبر: 56555209 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مولوی شنبه زهی در گفت‌وگو با تقریب:

دشمن با ایجاد آشوب و اغتشاش به دنبال گسترش تفرقه و ناامنی در کشور است/ امنیت پایدار با وحدت بین مذاهب ایجاد می شود

مولوی شنبه زهی اظهار داشت: اگر وحدت نباشد، امنیت در جامعه از بین می رود و فقط افرادی مثل مردمان کشور های سوریه و عراق و ..... می توانند قدر این امنیت را بدانند، زیرا نا امنی را تجربه کرده اند.

صاحب‌خبر - مولوی واحد بخش شنبه زهی امام جمعه اهل سنت سرسوره سیب و سوران شهرستان سراوان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری ، آمریکا و اسرائیل به دنبال از بین بردن امنیت در کشور های آسیای غربی به خصوص ایران اسلامی است تا اسلام را نابود کند.

وی در همین خصوص ادامه داد: ایشان همچنین می‌فرمایند: همه مشکلات در دنیا به آمریکا برمی‌گردد. افرادی به ظاهر روشن فکر اما در باطن و در واقعیت تاریک فکر و مزدور هستند که به دنبال وعده وعید های آمریکا از جمله پول، اقامت در دیگر کشور ها و ..... هستند که وظیفه آنها اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

مولوی شنبه زهی افزود: آمریکا اگر در تفرقه افکنی میان شیعیان و اهل سنت در کشور ها موفق شود، به راحتی می‌تواند بر آن کشور ها حکمرانی کرده و سرمایه ها و منابع آن کشور هارا چپاول کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از طریق رسانه هایی چون ماهواره و فضای مجازی، سعی در وارونه جلوه دادن واقعیات دارد تا بتواند به اهدافش دست یابد.

مولوی شنبه زهی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر دیدیم که عده کمی از جوانان گول دسیسه های دشمن را خوردند و با به آشوب کشیدن شهر ها، امنیت را بر هم زدند. 

وی ابراز داشت: در جمعه سیاه زاهدان هم دشمن به دنبال آتش انداختن بین شیعه و اهل سنت بود اما تدبیر مسئولین و بصیرت مردم، این فتنه را هم خاموش کرد.

امام جمعه اهل سنت سرسوره گفت: مردم کشور ما با وجود همه مشکلات، بارها ثابت کرده اند که پای کشور، نظام اسلامی و دین خود ایستاده اند و با آگاهی از تهاجم فرهنگی دشمن، امنیت فرهنگی کشور را حفظ می کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته وحدت قرار داریم، خدا در قرآن کریم می‌فرماید: «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» امروزه مهم ترین نیاز جامعه اسلامی حفظ وحدت بین مذاهب می باشد؛ چراکه همه مذاهب اسلامی به دین، کتاب، خدا و پیامبر(ص) اعتقاد دارند و جزء مشترکاتشان به حساب می‌آید.

مولوی شنبه زهی اظهار داشت: اگر وحدت نباشد، امنیت در جامعه از بین می رود و فقط افرادی مثل مردمان کشور های سوریه و عراق و ..... می توانند قدر این امنیت را بدانند، زیرا نا امنی را تجربه کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما