شناسهٔ خبر: 56536470 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین

رسانه‌های فلسطینی از حمله گسترده ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های فلسطینی صبح امروز شنبه از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری میان آنها و مبارزان مقاومت از گردان جنین خبر دادند.

منابع محلی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین خبر دادند.

همزمان با یورش نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل به اردوگاه جنین یک بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری به پرواز درآمد.همچنین ده‌ها گشتی ارتش رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش به منظور اجرای عملیاتی گسترده وارد این اردوگاه شدند.

هم اکنون درگیری‌های شدیدی در این منطقه در جریان است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد به دنبال این درگیری 3 غیرنظامی بر اثر اصابت گلوله واقعی زخمی شدند که دو تن از آنان به بیمارستان جنین و یک به بیمارستان ابن سینا منتقل شدند.

منابع محلی اعلام کردند که رزمندگان مقاومت وسایل نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی را با تعدادی مواد منفجره مورد هدف قرار دادند .

گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: یک گشتی نظامی رژیم اسرائیل به طور مستقیم هدف چند بمب قرار گرفت و از کار افتاد.

گردان جنین تاکید کرد: رزمندگان این گردان ضربات مستقیمی به نیروها و خودروهای رژیم صهیونیستی در چند محور وارد کردند و این نیروها را در اطراف خانه ای که به محاصره آنها در آمده است، با گلوله و بمب هدف قرار می دهند./ تسنیم

نظر شما