شناسهٔ خبر: 56535594 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

چطور یک قالیشویی ارزان و معتبر در مشهد پیدا کنیم؟

شرایط اقتصادی موجب پیدایش برخی افراد سودجو در حوزه قالیشویی مخصوصا شهر مشهد شده که باید در انتخاب قالیشویی به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید تا در معرض این کلاهبرداری ها قرار نگیرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ چکیده : شرایط اقتصادی موجب پیدایش برخی افراد سودجو در حوزه قالیشویی مخصوصا شهر مشهد شده که باید در انتخاب قالیشویی به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید تا در معرض این کلاهبرداری ها قرار نگیرید.

4

به نقل از سامانه قالی‌سنج در سال های اخیر با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن کسب و کار ها برخی افراد سودجو در حوزه های مختلف مخصوصا قالیشویی ورود پیدا کردند و با روش های مختلف تبلیغاتی از نا آگاهی  مردم سو استفاده میکنند تا بتوانند به منافع شخصی خود برسند. در این خبر میخواهیم با کسب اجازه از یک قالیشویی معتبر در شهر مشهد به نام قالیشویی غرب برای شما شرح دهیم که چطور یک قالیشویی در مشهد را انتخاب کنید تا خیالتان از بابت شستشوی فرش راحت باشد.

نکته: معیار انتخاب یک قالیشویی خوب به عوامل متعددی بستگی دارد که در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است.

اولین و مهمترین موردی که همشهریان مشهدی باید مد نظر داشته باشند، پروانه کسب یا مجوز قالیشویی است، در شهری به بزرگی مشهد بعضی از قالیشویی ها فقط با تبلیغات و بدون مجوز شروع به فعالیت قالیشویی میکنند و زمانی که با آنها به مشکل بر میخورید هیچ کاری از دست شما ساخته نیست و نمی توانید مشکل خود را پیگیری کنید.

از کجا باید مجوز قالیشویی های معتبر مشهد را بررسی کنیم؟ چند روش برای اینکه از بابت مجوز یک قالیشویی در شهر مشهد مطمئن شوید وجود دارد، یکی از این روش ها استعلام در سایت های رسمی معرفی قالیشویی مثل نقدونه یا سامانه قالی سنج است که فقط قالیشویی های معتبر را لیست میکنند. روش دیگری هم وجود دارد که میتوانید از 118 یا اتحادیه قالیشویان مشهد استعلام قالیشویی را بگیرید تا خیالتان راحت شود. قالیشویی غرب هم یکی از بزرگترین قالیشویی های شهر مشهد است که از بابت مجوز با خیال راحت می توانید فرش تان را به آنها بسپارید.

دومین موردی که برای انتخاب یک قالیشویی باید مد نظر داشته باشید بروز بودن تجهیزات قالیشویی است. در گذشته نسبت به امروز پارگی فرش یا بهم ریختگی رنگ قالی در هنگام شستشو خیلی زیاد بود و مشتریان خیلی شکایت داشتند ولی با تجهیزاتی که امروزه ساخته شده این مشکلات را برطرف کرده، البته این تجهیزات قیمت خیلی بالایی هم دارند و هر قالیشویی توان خرید این تجهیزات را ندارد. معمولا قالیشویی های بزرگ مثل قالیشویی غرب مشهد از دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو استفاده میکنند. برای بررسی این مورد هم میتوانید در هنگام تماس با قالیشویی مد نظرتون استعلام بگیرید تا از مراحل شستشو فیلم یا عکسی برای شما بفرستند. فراموش نکنید که تجهیزات تاثیر به سزایی در کیفیت شستشوی قالی مخصوصا قالی های دستباف دارد.

سومین مورد برای انتخاب قالیشویی مشاهده نظرات مشتریان قبلی قالیشویی ها است. این مورد خیلی حساس معمولا نقطه ایی است که مشتریان گول تبلیغات قالیشویی های فیک را میخورند و دچار اشتباه میشوند. برای مثال در سایت هایی مثل نی نی سایت که یک محیط برای تبادل نظر است معمولا قالیشویی ها خودشان با اکانت فیک نظرات تبلیغاتی و دروغ را درج میکنند تا خوانندگان آن مطلب تشویق به تماس با قالیشویی مدنظر شوند بدون آنکه کیفیت مطلوبی را به مشتریان ارائه دهند. اگر به دنبال نظرات واقعی مشتریان قالیشویی هستید بهتر است که در سایت های معتبر مثل سایت نقدونه یا سامانه قالی سنج به دنبال نظرات مشتریان قالیشویی باشید. این سایت ها بدون سانسور نظرات مثبت یا منفی مردم را درج میکنند و از نظراتی که تبلیغاتی باشد جلوگیری میکنند.

خلاصه معیار انتخاب یک قالیشویی همین مواردی که اشاره شد، می باشد، البته قیمت مناسب شستشو، کیفیت خوب، برخورد مناسب پرسنل و امثال این ها هم هستند که تقریبا مورد سوم همه این موارد را در بر میگیرد. اگر شما یک شهروند مشهدی هستید و در مشهد به دنبال شماره قالیشویی معتبر میگردید میتوانید به قالیشویی های معتبر مثل قالیشویی غرب سر بزنید و از خدمات و کیفیت خوب این قالیشویی ها  استفاده کنید.

طبق آخرین استعلامی که از سامانه قالی سنج داشتیم متوجه شدیم که قالیشویی غرب مشهد تقریبا به تمام نقاط مشهد سرویس دهی میکند و تمام مناطق را با سرویس حمل و نقل رایگان تحت پوشش خود قرار داده است.

شعبات قالیشویی غرب مشهد:

اگر در منطقه قاسم آباد یا همان الهیه (شهرک غرب) زندگی میکنید و می خواهید با یک قالیشویی در قاسم آباد مشهد تماس بگیرید قالیشویی غرب با توجه بررسی هایی که انجام دادیم گزینه مناسبی است ولی شما قبل از تماس با قالیشویی به روش هایی که اشاره کردیم بررسی و تحقیق کنید. همان طور که اشاره کردیم قالیشویی غرب در تمام نقاط مشهد: احمد آباد، بلوار توس، سناباد، وکیل آباد، رضاشهر، آزادشهر، ابوطالب، گلشهر، طبرسی، سیدی، رسالت و دیگر مناطق شهر مشهد.

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما