شناسهٔ خبر: 56532644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آستین پیراهن بارسا خواسته ماشین‌سازی کوپرا

خودروسازی کوپرای اسپانیا که در زمینه حمل و نقل همکاری‌های خوبی با آبی‌اناری‌ها دارد، به دنبال درج برند خود بر روی پیراهن بارسلونا است.

صاحب‌خبر -

آستین پیراهن تیم بارسلونا بدون اسپانسر باقی‌مانده است البته نه به این دلیل که شرکت‌های علاقه‌مندی وجود نداشته، بلکه در آگوست گذشته بنا بود قراردادی با شرکت ارز‌های دیجیتال به مبلغ ۲۰ میلیون یورو بسته شود و این برند و باشگاه بارسا مذاکرات بسیار پیشرفته‌ای را انجام دادند تا جایی که حتی برای نحوه اعلام توافق برنامه‌ریزی کردند؛ اما در نهایت هیات‌مدیره بارسا به ارتباط خود با ارز‌های رمزنگاری شده که تا به امروز هنوز هیچ چارچوب قانونی مشخصی در سطح ملی و بین‌المللی ندارند، اعتماد نکرد.

با به تعویق افتادن مذاکرات بین بارسا و شرکت، سایر شرکت‌ها به آستین پیراهن این تیم علاقه‌مند شدند تا آنجا که اخیراً برند خودرو کوپرا (Cupra)، به‌شدت به دنبال مذاکره در جهت گرفتن اسپانسری آستین پیراهن بارسا است. نکته جالب اینکه کوپرا پیش‌ازاین در سال ۲۰۱۹ اسپانسر بارسا بوده و حال می‌خواهد روابط خود را با باشگاه بارسا که شریک انحصاری خودرو و حمل‌ونقل آن تا سال ۲۰۲۴ است، تقویت کند.

منابع آگاه به این مذاکرات اشاره می‌کنند که در روز‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی حاصل شده، اما باشگاه بارسلونا هنوز در این مورد خبری ارائه نکرده و اطمینان می‌دهند که مذاکرات در مورد بازاریابی آستین هنوز باز است و با هیچ یک از شرکت‌هایی که برای آن پیشنهاد داده‌اند از جمله کوپرا قراردادی بسته نشده است.

سیات کوپرا که با نام تجاری کوپرا شناخته می‌شود یکی از شرکت‌های تابعه شرکت خودروسازی سیات اسپانیا است که با معرفی کوپرا در سال ۲۰۱۸ همه فعالیت‌های ورزشی گروه سیات تحت این عنوان انجام می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما