شناسهٔ خبر: 56532029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمنان به دنبال ایجاد دو دستگی بین شیعیان و اهل سنت هستند

مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی راز و جرگلان گفت: دشمنان می خواهند امنیت را از ما بگیرند، اینها به دنبال ایجاد نفاق و دو دستگی بین شیعه و اهل سنت هستند و در رسانه های خود از اغتشاشگران حمایت می کنند.

صاحب‌خبر -

گلدی آخوند کمالی، مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی راز و جرگلان و عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برگزاری جشن در هفته وحدت بین شیعه و سنی و شرکت برادران تشیع در جشن های اقوام اهل تسنن استان و حتی حضور مسئولان در کنار برادران اهل تسنن در مراسمات و جلسات نشان از وحدت عمیق بین این دو گروه از مسلمانان دارد.

وی گفت: صلح و دوستی مسلمانان ایران به برکت نگاه هوشمندانه امام راحل به عامل وحدت و درایت رهبر معظم انقلاب حصال شده است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در خراسان شمالی افزود: وحدت را خداوند به ما هدیه کرده است و هم اکنون باید در نگاه داشت آن تلاش کنیم تا بدخواهان و دشمنان اسلام به فکر تفرقه افکنی نباشند.

مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی راز و جرگلان گفت: از صدر اسلام مسلمانان دشمن داشتند و دشمنان درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بودند و امروز نیز دنیای استکبار با عناوین مختلف در حال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است که ما باید هوشیار باشیم و با توجه به آیه وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا٬ طبق فرمایش مقام معظم رهبری٬ امروز اتحاد اسلامی، برادری اسلامی، همبستگی اسلامی، یکی از لازم‌ترین و واجب‌ترین وظایف همه‌ جوامع اسلامی است و بایستی همه به این وظیفه ملتزم باشیم.

آخوند کمالی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که امنیت مهمترین چیزی است که باید همه گروه ها و امامان جماعت و علما و آحاد اهل سنت و همه ی احزاب به دنبال آن باشند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در خراسان شمالی بیان داشت: همه ی ما پیرو امام هستیم و باید این را اصل بدانیم در همچنین زمانی در مورد انقلاب اسلامی امام چه فرمودند باید به این امر مهم توجه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروزه دشمنان می خواهند این امنیت  را از ما بگیرند و با بهانه های مختلف می خواهند به این کشور آسیب برسانند، اینها به دنبال ایجاد نفاق و دو دستگی بین شیعه و اهل سنت هستند و در رسانه های خود از اغتشاشگران حمایت می کنند.

مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی راز و جرگلان گفت: ما اجازه نمی دهیم این کشور ناامن شود ودر مقابل این خباثان می ایستیم و با حضور پرشکوه در برنامه های هفته وحدت و پیروی از رهبر معظم انقلاب پاسخی فراموش نشدنی خود را به دشمن می دهیم.

پایان پیام/آ/ی

نظر شما