شناسهٔ خبر: 56522357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه پاسداران خواستار شد:

از شبکه‌های فارسی خارجی شکایت کنید!

خبرگزاری فارس نوشت: با آگاهی کامل از اینکه اغلب مجامع بین‌المللی تحت نفوذ صهیونیسم و آمریکا هستند، پیگیری شکایت از این شبکه‌ها دست این سازمان‌های بین‌المللی را بیش از پیش رو کرده و یا در صورت حصول نتیجه، امنیت روانی جامعه افزایش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ خبرگزاری فارس ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه پاسداران نوشت: تعدادی از کاربران فارس من با تشکیل کمپینی خواستار شکایت از شبکه‌های فارسی زبان معاند در مجامع بین‌المللی به جرم بر هم زدن امنیت ملی کشور شدند.

در این کمپین آمده است: ما از مسئولان دولتی و دست‌اندرکاران حقوقی کشور خاضعانه و مجدانه خواستاریم تا به صورت جدی پیگیر شکایت از شبکه‌های فارسی زبان معاند در مجامع بین‌المللی، به جرم بر هم زدن امنیت ملی ایران عزیز باشند.

کاربران فارس من همچنین یادآور شده‌اند: با آگاهی کامل از اینکه اغلب مجامع بین‌المللی تحت نفوذ صهیونیسم و آمریکا هستند، پیگیری شکایت از این شبکه‌ها دست این سازمان‌های بین‌المللی را بیش از پیش رو کرده و یا در صورت حصول نتیجه، امنیت روانی جامعه افزایش خواهد یافت.

گفتنی است جمع دیگری از کاربران فارس من، خواستار تحریم ایران اینترنشنال شدند.

در این کمپین آمده است: رسانه سعودی ایران اینترنشنال به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی، حمایت از گروهک تروریستی منافقین و گروهک‌های کومله و پژاک و... و همچنین دعوت به اغتشاش و حمایت از ترور نیروهای امنیتی و انتظامی باید به عنوان رسانه حامی تروریست َشناخته شود و در لیست تحریم و پیگیری قضایی و امنیتی قرار گیرد.

به گزارش دیده‌بان ایران در این فراخوان نوشته شده، در پی فضاسازی‌های خصمانه رسانه‌های فارسی زبان در لندن، سفیر انگلیس در تهران دوم مهر ماه به وزارت امور خارجه احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد. در این دیدار مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت انگلیس به خاطر میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روزهای اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌اند، به سفیر این کشور در تهران ابلاغ و تأکید شد که این امر به منزله دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و اقدام علیه حاکمیت ملی کشور تلقی می‌شود.

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما