شناسهٔ خبر: 56520163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اغتشاشگران و حامیان خارجی آن‌ها در حال جنگیدن با اصل اسلام هستند

امام جمعه بندرعباس گفت: در روز‌های گذشته اغتشاشگران و حامیان خارجی آن‌ها در حال جنگیدن با اصل اسلام بودند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: دشمن استقلال ما را هدف قرار داده است، در این شرایط اگر کشور ما در ابعاد مختلف به آن‌ها وابسته باشد، آن‌ها دیگر با ما مشکلی نخواهند داشت.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در مقابل این توطئه‌های دشمن راه درست را تشخیص دادند و راه خود را از راه آن‌ها جدا کردند.

او  با اشاره به ضروت توجه به اصل اساسی وجود ایران قوی گفت: در روز‌های گذشته برخی از خواص اصل را فراموش کردند و به فرع پرداختند.

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم و مسئولان انقلابی کشور باید در برابر حوادث روز‌های گذشته اظهار نظر‌های قاطعی داشته باشند تا مردم دچار شک نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از نیروی انتظامی برای تامین امنیت در کشور گفت: اگر اکنون جامعه‌ای امن داریم به دلیل تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نیرو‌های مسلح است.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به پاسخ محکم نیرو‌های مسلح کشور به توطئه‌ها در اقلیم کردستان گفت: پیام نیرو‌های مسلح کشور به دولت‌های حامی توطئه گران در اقلیم کردستان این بود که این منطقه جای تروریست‌ها نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما