شناسهٔ خبر: 56517544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

کاخ سفید:‌ بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ نامزد می‌شود

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید , برنامه جو بایدن برای نامزد شدن مجدد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را تایید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از راشاتودی، کارین ژان پی‌یر گفت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بار دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود و مدعی شد بایدن با وجود افول بخت و اقبال حزب دموکرات در مدت اخیر علنا به شرکت در رقابت انتخاباتی متعهد شده است.

وی افزود: با توجه به قانونی در آمریکا که مشارکت کارمندان دولت فدرال در کمپین‌های سیاسی را ممنوع می‌کند، نمی‌تواند درباره این مساله نظر شخصی دهد و تنها بر آنچه که بایدن بارها گفته است تاکید خواهد کرد آن هم قصد بایدن برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوی است.

براساس این گزارش، بایدن در نشستی در ماه گذشته میلادی با ال شارپتون کشیش گفته است قصد دارد دوباره نامزد انتخابات شود ولی فعلا در حد یک تصمیم قاطع نیست. بایدن که در گذشته به عنوان معاون در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما خدمت میکرد در زمان نامزدی انتخابات ۲۰۲۰ نیز توصیه شارپتون را پیش از پیوستن به رقابت ریاست جمهوری با هدف سنجش آرای در میان بلوک مهم رای دهندگان سیاهپوست اخذ کرده بود.

بایدن که در پایان دور دوم ریاست جمهوری احتمالی ۸۶ ساله خواهد بود تاکنون شخصا به صورت قطعی نامزد شدن دوباره برای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نکرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما