شناسهٔ خبر: 56517099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش لحظه‌ای ترافیک در جاده‌های شمال/ هراز و کندوان یک طرفه می‌شوند

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به جمعه پُرترافیک درجاده‌های شمال، گفت: هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شوند و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در محورهای استان پرحجم و روان است.

وی افزود:  طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد در محورهای مازندران بودیم به همین دلیل انتظار داریم امروز شاهد جمعه پرترافیکی باشیم که معمولا در ساعات آینده با افزایش لحظه‌ای ترددها، بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان‌روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط  ترافیک در دستور کار پلیس است، گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

نظر شما