شناسهٔ خبر: 56511386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لغو محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به ترافیک روان خودروها در محور کندوان اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران  اظهار کرد: آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت پرحجم و روان است.

وی افزود: روزهای گدشته شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ورودی شمال بودیم که به همین دلیل اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان و محدودیت مقطعی در محور هراز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان‌روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه است که محدودیت امروز باتوجه به وضعیت هادی تردد اجرا نشد.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز اشاره و تصریح کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنج‌شنبه ۱۴و جمعه ۱۵ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط  ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، یادآور شد: درصورت ترافیکی سنگین اعمال محدودیت‌‌ها برای تخلیه بار ترافیکی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ی

نظر شما