شناسهٔ خبر: 56510644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه :

نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است

جاویدان،گفت:نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است و حافظ امنیت حریم جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون در انجام رسالت‌های خود، خوش درخشیده است.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر جاویدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی و برنامه های آن، گفت: نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ،افزود: امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مردم یاری در نقاط محروم و کم‌برخوردار به مناسبت هفته نیروی انتظامی،تجدید میثاق دوباره با شهدا، دیداری با خانواده‌های شهدای مدافع امنیت ،دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نخبگان دانشگاهی و برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار با مسئولان قضایی، تکریم پرسنل نمونه انتظامی و تجلیل از خانواده آنان از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان کرمانشاه است.

 

جاویدان ،تصریح کرد: نیرویی که جانفشانی های بسیار فراوانی را در راه کشور خود به جا گذاشته است و جان خود را فدای این مرز و بوم کرده اند تا هموطنانشان در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند.

 

پایان پیام/712

نظر شما