شناسهٔ خبر: 56509926 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» در کردستان منتشر شد

دریایی گفت: فراخوان سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» از سوی دبیرخانه این جشنواره در کردستان منتشر شد.

صاحب‌خبر -

«علی‌اصغر دریایی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اظهار کرد: فراخوان سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» در کردستان منتشر شد و هنرمندان کردستانی تا ۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» در پنج بخش اعلام شده است، افزود: «رقابت اصلی جشنواره»، «جوایز مردمی»، «فیلم ما»، «اکران مردمی» و «قصه ما» از بخش‌های این جشنواره هستند.

 

وی از با اشاره به مهلت شرکت هنرمندان در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» در کردستان بیان کرد: هنرمندان کردستانی تا ۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

 

دریایی یادآور شد: در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات تلویزیونی، فیلم ما و فیلم‌نامه و در موضوعات «رویای ایرانی»، «نقد درون گفتمانی» «حافظه ملی»،«جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه۸۸» با هم به رقابت می‌پردازند.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: براساس این فراخوان، هنرمندان باید نسبت به ثبت‌نام اثر خود در پایگاه جشنواره به نشانی Fanoos.AmmarFilm.ir و تحویل اثرشان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

 

 

وی اضافه کرد: همه آثاری که دارای رویکرد همسو با مبانی انقلاب اسلامی باشند در موضوعات اصلی و مورد نیاز جامعه می‌توانند در بخش رقابتی شرکت کنند.

 

 

دریایی در پایان گفت: موضوعات رویای ایرانی، نقد درون گفتمانی، حافظه ملی، فتنه ۸۸، نهضت جهانی مستضعفین، جنگ اقتصادی، ملت قهرمان و جنگ نرم به عنوان اولویت‌های محتوایی جشنواره مطرح هستند.

پایان پیام/713

نظر شما