شناسهٔ خبر: 56508995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تامین اعتبار برای کنگره شهدای لرستان از توان استان خارج است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: برای انجام برخی اقدامات کنگره شهدا همچون چاپ دانش‌نامه اعتبار هزینه‌ای بالایی نیاز بوده که تامین آن از توان استان بیشتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سمانه حسن‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، قرار شد نمایندگان استان رقم‌هایی را به ستاد کنگره کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هر نماینده قرار شد ۲۰ میلیارد تومان در اختیار داشته باشد، ۱۵ میلیارد عمرانی و ۵ میلیارد تومان جاری، با این وجود بر اساس دستورالعمل مبادله موافق‌نامه نمایندگان سهمی در بودجه جاری نداشتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به دستور اکید استاندار برای پیش‌بینی اعتبار برای کنگره شهدای لرستان، افزود: این مبلغ قرار شد از اعتبارات عمرانی لحاظ شود که خوشبختانه توانستیم ۲۰ میلیارد تومان را برای کنگره تامین کنیم.

حسن‌پور بیان داشت: به طور مثال برای راه‌اندازی سایت کنگره شهدای استان ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده و یا اینکه برای کمیته بانوان ۲۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های جاری برای این حوزه اختصاص پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: برای انجام برخی اقدامات کنگره همچون چاپ دانش‌نامه اعتبار هزینه‌ای بالایی نیاز بوده که تامین آن از توان استان بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما