شناسهٔ خبر: 56507668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دانشکده‌های کشاورزی دانشگاه‌های خراسان‌شمالی باید تقویت شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه خراسان‌شمالی قطب کشاورزی و دامپروری است امیدواریم با تقویت دانشگاه‌های استان به ویژه دانشکده‌های کشاورزی اقدامات موثری را در جهت تحول این حوزه انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه‌های استان با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان‌شمالی قطب کشاورزی و دامپروری است امیدواریم با تقویت دانشگاه‌های استان به ویژه دانشکده‌های کشاورزی اقدامات موثری را در جهت تحول این حوزه انجام دهیم.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و وجود مصوبات سفر در ابعاد مختلف گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سفر به این استان در حوزه کشاورزی و گردشگری و اختصاص اعتبارات قابل توجه به حوزه کشاورزی در سفر رییس جمهور امیدواریم شاهد اتفاقات خوب برای این بخش باشیم.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری قرار گرفتن خراسان‌شمالی در ردیف ده استان برتر کشور بود هر چند که با این موضوع فاصله داریم اما ضروریست شاهد تلاش و همت مضاعف مدیران استان باشیم و این استان محروم به صورت ویژه دیده شود.

پایان پیام/س

نظر شما