شناسهٔ خبر: 56506054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه قصرشیرین:

مردم و مسوولان قدرشناس تلاشگران خدوم نیروی انتظامی هستند

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: مردم و مسوولان قدرشناس ایران اسلامی، قدردان و حامی تلاشگران خدوم نیروی انتظامی هستند و مانند گذشته حامی برقرارکنندگان نظم و امنیت در جامعه خواهند بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «صادق صالحی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه تلاشگران عرصه امنیت، افزود: نیروهای خدوم انتظامی در برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه خدمات شایسته‌ای ارائه داده‌اند و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه یک کار حساس و طاقت فرسایی است که تمام کسانی که در فراجا خدمت می‌کنند در تمام فصول در راستای این رسالت خطیر به خوبی ایفای نقش کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در حوادثی که اخیرا در کشور اتفاق افتاد نیروی انتظامی مورد هجمه و نوک پیکان دشمن به منظور تخریب قرار گرفت  اما همه ما می دانیم جامعه ایمانی و قرآنی و هم وطنان قدرشناس ما می دانند که نیروی انتظامی چه خدماتی به مردم ارائه داده و در تمام فصول شبانه روزی جهاد می کنند.

 امام جمعه قصرشیرین گفت: نباید این مسایل را به یک مساله گره بزنیم و تمام خدمات را فراموش کنیم چون  هنوز ابعاد حادثه فوت خانم امینی کاملا بیرون نیامده و بر اساس دستور رییس جمهور این پرونده سریع تر تکمیل می شود و بعد از تکمیل به اطلاع مردم خواهد رسید که ابعاد آن چگونه بوده است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که در حوادث اخیر مساله فوت یک خانم نیست بلکه مساله هجمه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز نیروی انتظامی و فردا نهاد دیگری مورد تخریب و هجمه قرار می گیرد.

او گفت: ما وظیفه داریم این اقدامات دشمن را محکوم کنیم و همه مسوولان و مردم که از نیروهای خدوم و تلاشگر انتظامی حمایت می کردند بعد از این هم حامی نیروی انتظامی خواهند بود چون مردم ما همواره قدردان تمامی خدمتگزارانی هستند که صادقانه و جهادی به مردم خدمت شبانه روزی انجام می دهند.

نظر شما