شناسهٔ خبر: 56500164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لژیونرها؛

سرمربی پورتو: طارمی مثل گذشته خوشحال و سرحال نیست!

سرجیو ‌کونسیسائو در ‌کنفرانس‌خبری گفت: مهدی طارمی به‌مانند همیشه خوشحال نیست، اما در باشگاه از بازیکنان‌مان حمایت می‌کنیم تا نتایج بهتری همراه آنان به‌دست آوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و بایرلورکوزن آلمان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های مرحله‌گروهی لیگ‌قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه دراگائو مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و در نهایت تیم فوتبال پورتو به برتری ۲ بر صفر برابر لورکوزن دست پیدا کرد.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در این دیدار یک‌گل به‌ثمر رساند که VAR آن را رد کرد، اما در ادامه موفق شد پاس‌گل هر دو گل پورتو را به هم‌تیمی‌هایش بدهد و یک‌شب فوق‌العاده را برای پورتو و عملکرد شخصی‌اش رقم زد.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو پس از پایان بازی در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: این سه امتیاز برای باشگاه و هواداران ما بسیار مهم بود، ما از همه هواداران برای حمایت تشکر می‌کنیم. پیروزی مهمی برای ما بود که بتوانیم تا آخرین دور لیگ قهرمانان برای صعود از گروه ادامه دهیم. هفته بعد بار دیگر با لورکوزن بازی داریم ولی قبل از آن دیدار یک مسابقه مهم در لیگ داریم که باید جدی بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد طارمی و شرایط فعلی‌اش افزود: حس می‌کنم طارمی مثل قبل خوشحال نیست، ولی بهتر است زیاد به این مسائل پرداخته نشود. همه شما می‌دانید که او در بازی قبل برابر براگا بهترین بازیکن زمین بود. او یک تجربه و پختگی دارد که من می‌خواهم شما آن را برجسته کنید. من با سران باشگاه درباره طارمی صحبت کردم. وقتی از بازیکنان تیم‌مان حمایت کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پورتو ادامه داد: در این دیدار باید تاکید کنم که برابر تیم قدرتمندی بازی داشتیم و آسان نیست که ۹۰ دقیقه برابر این تیم کنترل بازی را در دست داشته باشید و بتوانید موقعیت گل ایجاد کنید. در نیمه اول مقداری اشتباه در بازی ما وجود داشت، ما ابتکار عمل را به حریف دادیم. در نیمه دوم اصلاحاتی انجام شد که برای نیمه دوم اساسی بود. نیمه دوم کاملاً مال ما بود و دو گل زدیم.

نظر شما