شناسهٔ خبر: 56499765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیردفاع در دیدار با خانواده شهید همدانی:

شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل سرلشکر پاسدار حسین همدانی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار با تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام حسن عسگری علیه السلام، با اشاره به سالگرد شهادت سردار حسین همدانی گفت: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و گران‌قدر دوران دفاع مقدس بود که به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای حفظ، حراست و تقویت جبهه مقاومت ایفا کرد.

وی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ ...» اظهار داشت: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی ناگسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص و پایداری در این مسیر گام برداشت و به خیل دوستان شهیدش پیوست و وفای به عهد کرد.

وزیر دفاع با اشاره به اتفاقات و رویدادهای اخیر در کشور تصریح کرد: در این ایام وجود شخصیت‌هایی همانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می‌شود و همه به یاد دارند که ایشان با چه دلسوزی‌ای نسبت به انقلاب و ملت غیور اسلامی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و اخلاص خود برای انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کرد.

آشتیانی در این دیدار با اشاره به خدمات بسیار بزرگ سردار شهید همدانی در جنگ تحمیلی، سپاه و بسیج و دفاع از حرم، وی را فردی دارای ویژگی‌های ممتاز، مبتکر، دور اندیش، صبور، دلسوز و پا در رکاب دانست و خاطرنشان کرد: عمر پر ثمر ایشان در جهاد در راه خدا صرف شد و خداوند متعال به اعمال انسان‌های خالص که برای رضای او قدم برمی‌دارند، برکت می‌دهد.

وی با اشاره به درخشندگی این شهید در میان خیل شهدای انقلاب اسلامی ابراز داشت: درخشندگی شهدا همانند آفتاب است و این روشنایی تحت هیچ شرایطی پنهان شدنی نیست و شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

نظر شما