شناسهٔ خبر: 56486465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چشم امید رئال مادرید به بند آزادسازی ارلینگ هالند

رئال مادرید برای جذب هالند از منچسترسیتی در سال 2024 امیدوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ارلینگ هالند از زمان انتقالش به منچسترسیتی در تابستان در کانون توجهات قرار داشته و این بازیکن نروژی با هت تریک مقابل منچستریونایتد توجه بیشتری را به خود جلب کرد.

با توجه به عملکردهای اخیر او، بسیاری هالند را نابغه بعدی دنیای فوتبال می دانند. اما طبق گفته ال چرینگیتو و همچنین مارکا، آینده او ممکن است لزوماً در منچسترسیتی نباشد، زیرا این بازیکن بند آزادسازی را به باشگاه انگلیسی اعلام کرده بود.

همانطور که فرناندو سانز ستاره سابق رئال مادرید در ال چرینگیتو اعلام کرد، هالند یک بند آزادسازی دارد که می تواند در تابستان 2024 فعال شود و بازیکن انتقال به رئال مادرید را در اولویت قرار دهد.

سانز گفت: "اطلاعاتی که من دارم این است که یک بند خروج برای هالند در سال دوم وجود دارد، و نکته عجیب این است که با شرایط بسیار سودمند در مقایسه با بقیه برای یک باشگاه... یعنی رئال مادرید."

هالند بندی را در نظر می‌گیرد که به او اجازه می‌دهد بعد از دو سال اما با اولویت رئال مادرید جدا شود. جوزپ پدرول، مجری ال چیرینگیتو، سپس اضافه کرد که مادرید هر پولی را که می‌خواهد خرج می‌کند و هالند را بدون صحبت با منچسترسیتی به خدمت می‌گیرد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این مهاجم دو بند آزادسازی در قراردادش با منچسترسیتی دارد. یکی در سال 2024 فعال می‌شود در حالی که بند دوم از سال 2025 فعال می‌شود.

ارزش دقیق این بندها ناشناخته باقی مانده است، اما حدس زده می‌شود که در سال 2024 حدود 200 میلیون یورو باشد، در حالی که تیم‌های علاقه مند باید 175 میلیون یورو در سال 2025 بپردازند.

این همان فرمولی است که نمایندگان هالند برای تحریم خروج او از بوروسیا دورتموند استفاده کردند. این بازیکن تنها با مبلغی حدود 20 میلیون یورو به باشگاه پیوسته بود اما توانست در تابستان تنها با 70 میلیون یورو باشگاه را ترک کند.

ال چیرینگیتو مدعی است که ستاره نروژی پس از دو سال حضور در منچسترسیتی، همین سیاست را اجرا خواهد کرد. رئال مادرید همچنان مقصد مورد نظر اوست، به این معنی که لوس بلانکوس ممکن است در رقابت برای جذب مهاجم جوان در سال 2024 نسبت به سایر طرف‌های علاقه مند دست بالاتر را داشته باشد.

با این حال، منچسترسیتی از هم اکنون به تمدید قرارداد او که در سال 2027 منقضی می‌شود، فکر می‌کند تا بند آزادسازی را حذف کرده و مدت حضور او در ورزشگاه اتحاد را طولانی کند.

در این بین، هالند احتمالا روی پیشرفت خود در منچسترسیتی تمرکز خواهد کرد. ستاره سابق دورتموند با به ثمر رساندن 17 گل در 11 بازی، کار خود را در انگلیس مثبت آغاز کرده و امیدوار است در سال‌های آینده به رشد سریع خود ادامه دهد.

نظر شما