شناسهٔ خبر: 5648300 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

دفاع سخنگوي وزارت ارشاد از فيلم رخشان بني اعتماد:

جنتي براي «قصه‌ها» به مجلس مي رود اما اين فيلم منعي براي اکران ندارد

بانی فیلم آنلاین: سخنگوي وزارت ارشاد از حضور وزير ارشاد در مجلس شوراي اسلامي خبرداد و گفت: برخي موضوعات ملي و منطقه‌اي و اکران فيلم قصه‌ها از موضوعات مورد سوال نمايندگان پارلمان از وزير ارشاد است.

صاحب‌خبر -

عصر روز سه شنبه 19 خرداد ماه، علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در کميسيون فرهنگي مجلس به سوال برخي از نمايندگان پاسخ مي‌دهد.
نوش­ آبادي سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با فارس پيرامون سوالات نمايندگان از وزير ارشاد عنوان کرد: اين سوالات اغلب پيرامون مسايل منطقه‌اي و ملي و بخشي هم فرهنگي است. وي در پاسخ به اينکه آقاي جنتي درباره اکران فيلم قصه‌ها هم توضيح خواهند داد، گفت: بله اين فيلم هم مورد سوال يکي از نمايندگان است، البته اين نماينده عضو کميسيون فرهنگي مجلس نيست، چرا که اعضاي کميسيون فرهنگي اين فيلم را پيش از اکران ديده‌اند، اين فيلم اصلاحات لازم را داشته و مراحل قانوني را گذرانده است و منعي براي اکران عمومي ندارد.
به گفته نوش آبادي، فيلم قصه‌ها منطبق با ضوابط شوراي صدور پروانه نمايش و اکران است، تعدادي از نمايندگان مجلس هم قبل از اکران اين فيلم را ديده‌اند و عنوان کرده‌اند که مشکلي ندارد.
 

نظر شما