شناسهٔ خبر: 56481196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای ۲۱ برنامه با رویکرد ایثار و شهادت در سمنان

21 برنامه در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرا درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالفضل همتی، مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در امور ایثارگران پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، تهیه روزشمار، تنظیم صفحه نخست اتوماسیون اداری مزین به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس، اطلاع‌رسانی کلیپ‌های تصویری دفاع مقدس در شبکه پیام‌رسان داخلی شرکت، تهیه طرح‌های گرافیکی و رونمایی از یادمان شهدای منتسب به همکاران در طبقه همکف و نمازخانه ساختمان مرکزی این شرکت به‌عنوان برخی فعالیت‌های صورت گرفته به شمار می‌رود.

همتی گفت: برگزاری محفل خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و ارائه خاطره توسط چهار راوی دفاع مقدس، توزیع بسته‌های فرهنگی و تقدیر از راویان دفاع مقدس هم انجام شد.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در امور ایثارگران از اجرای محفل طرح تلاوت نور، تکریم ۶۵ رزمنده پیشکسوت شرکت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام با حضور در گلزار شهدای گمنام خبر داد.

همتی به اجرای همایش پیاده‌روی نکوداشت دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان شاغل، برپایی ایستگاه صلواتی و تقدیر از منتخبان چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان، همسر و فرزندان همکار تحت تکفل اشاره کرد.

مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در امور ایثارگران گفت: دیدار با خانواده معظم شهید مجید اخلاقی از شهدای منتسب به همکاران و برگزاری دوره آموزشی معارف دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی بود که در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس به انجام رسید.

انتهای پیام/74002/م/

نظر شما