شناسهٔ خبر: 56473256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۵۷ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در حال احداث است

معاون مهندسی و ساخت راه‌وشهرسازی استان اردبیل از در حال احداث بودن ۲۵۷ کیلومتر بزرگراه در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی یوسف‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: احداث ۲۵۷ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل علی‌رغم همه مشکلات مالی و اعتباری، اکنون با همدلی و هم‌افزایی مسؤولان، قسمتی از آن در دست مناقصه و حتی در حال اجرا است.

وی اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را در گرو جذب اعتبارات ملی و استانی دانست و افزود: استان اردبیل در توسعه بزرگراه نسبت به سایر استان‌‌ها، عقب‌ماندگی تاریخی دارد که باید جبران شود و همراهی استاندار اردبیل و نمایندگان مردم در مجلس که اعتقاد به توسعه راه‌های استان دارند، نقطه عطف و امیدی برای عملیاتی شدن این مهم در استان است.

استان اردبیل نیازمند ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه است

معاون مهندسی و ساخت راه‌و‌شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: خروجی همین همدلی و حمایت مسؤولان منجر به افتتاح ۵۲ کیلومتر بزرگراه شده است، در حالی که طی سال‌های گذشته این‌ مقدار به ۵ کیلومتر در سال می‌رسید.

یوسف‌زاده با‌ بیان این‌که از ۸۰۰ کیلومتر نیاز استان اردبیل به ساخت بزرگراه، تاکنون کار مطالعاتی ۵۶ کیلومتر به پایان رسیده است، تصریح کرد: ۲۶۶ کیلومتر دیگر نیز کار مطالعات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

استان اردبیل به کارگاه بزرگ راه‌سازی تبدیل شده است

وی روند اجرای پروژه‌های بزرگراهی و توسعه راه‌های استان اردبیل را بسیار فعال عنوان کرد و ادامه داد: اکنون استان اردبیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی و راه‌سازی در کشور تبدیل شده که طی ۵ سال گذشته در نوع خود بی‌نظیر است.

معاون مهندسی و ساخت راه‌و‌شهرسازی استان اردبیل گفت: امروز همه پروژه‌های استان اردبیل دارای ردیف اعتباری ملی بوده و تلاش بر این است تا در ۳ سال آینده به میانگین کشوری برسیم.

پایان پیام/۳۷۲۷/

نظر شما