شناسهٔ خبر: 56455275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:

اغتشاشات قم به خوبی مدیریت شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: اغتشاشات با همراهی بسیجیان و سایر نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان به خوبی مدیریت شد.

صاحب‌خبر -

 احمد حاجی زاده عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن کرامت استانداری با بیان اینکه قم با تدبیر، پیشگیری و مدیریت، فتنه اخیر را به خوبی مدیریت کرد، گفت: این اغتشاشات با همراهی بسیجیان و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی به خوبی هدایت شد.

او افزود: این فتنه‌ها فقط چهره منافقان را رسوا می‌کند و ملت ایران را یک دست‌تر می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ادامه داد: ایجاد این فتنه‌ها در دولت سیزدهم حاکی از ترس دشمنان داخلی و خارجی از موفقیت جمهوری اسلامی در برابر مشکلات و عبور از معضلات گذشته است.

حاجی زاده تصریح کرد: دولت سیزدهم طی یک سال گذشته فقط در استان قم به اندازه هشت سال دولت تدبیر و امید، خدمت و عملکرد داشته است.

او با انتقاد از مواضع برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر یادآور شد: برخی از این افراد در این حوادث عملکرد نگران کننده‌ای داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه همراهی منافقین، تجزیه طلبان و دشمنان جایی برای تردید باقی نگذاشته است، گفت: برخی از افراد در این حوادث هنوز سکوت پیشه کرده اند و حاضر نیستند موضع خود را با دشمنان قسم خورده جدا کنند.

حاجی زاده با اشاره به کم‌کاری حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در معرفی آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تاکید کرد: متاسفانه دغدغه و نگرانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین افراد و نهاد‌های متولی بسیار فروکش کرده و نسبت به این مسائل غفلت می‌شود.

او ادمه داد: وقتی دشمنان انقلاب برای به انحراف کشیدن نسل جوان شب از روز نمی‌شناسند، مدیران و دستگاه‌های متولی هم باید شبانه روز نسبت به مسائل فرهنگی و دینی حساس شوند.

نظر شما