شناسهٔ خبر: 56437756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۳۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در کرمانشاه/رصد عاملان ناامنی‌های اخیر توسط نیرو‌های امنیتی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از ورود یک محموله اسلحه غیرمجاز به کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک عضو باند شده و در عملیاتی غافلگیرانه خودرو وی را در ورودی شهر کرمانشاه توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۳۲ قبضه کلت کمری که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

جاویدان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد، از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد .

عاملان ناامنی‌های اخیر رصد می شوند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : عاملان ناامنی‌های اخیر توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی رصد می‌شوند.

علی اکبر جاویدان اظهار کرد: اقدامات سو اغتشاشگران توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی رصد می‌شود و کسانی که نقش لیدر و تحریک کننده مردم داشته‌اند و یا اماکن و خودروی خود را در اختیار این افراد قرار داده‌اند با هماهنگی پلیس قضائی احضار و یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

وی از شناسایی ۲ نفر از اغتشاشگران ناآرامی‌های اخیر نیز خبر داد و افزود: از این افراد پنج قبضه اسلحه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز‌هایی که عده‌ای با همراهی دشمنان به ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور پرداختند یک دستگاه خودرو سواری با ۲ سرنشین در چهار راه نوبهار کرمانشاه به سمت مأموران و مردم شروع به تیراندازی کرده و متواری شدند.

جاویدان گفت: به دنبال این اتفاق مأموران به سرعت نسبت به تعقیب سرنشینان خودرو سواری اقدام کردند و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و نسبت به دستگیری هر ۲ نفر اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو ۲ قبضه و در بازرسی از منزل متهمان نیز سه قبضه دیگر و در مجموع پنج قبضه کلت و کلاشینکف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برخورد با عاملان ناامنی جامعه خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی اقدام به ایجاد ناامنی کرده و امنیت مردم را با چالش مواجه کنند .

نظر شما