شناسهٔ خبر: 56437614 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخلاص و بندگی خداوند محور اساسی تعلیم و تربیت دانش آموزان

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اساس تعلیم و تربیت دانش آموزان بر محور اخلاص و بندگی خداوند است.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در مراسم نواختن زنگ نماز در دبیرستان اخلاص و بندگی خداوند محور اساسی تعلیم و تربیت دانش آموزان دخترانه شاهد مهدیه مشهد با بیان اینکه شما دانش آموزان باید در خط بندگی و مسیر تکامل در عبودیت پروردگار تحصیل کنید افزود: نماز به عنوان مظهر کامل بندگی خدا بایستی در طلیعه همه اعمال و رفتار قرار بگیرد، شما عزیزان نماز را در آغاز تمام کارهایتان قرار بدهید تا شاهد پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی باشید.

وی با تاکید بر این نکته که در هر پست و مقامی باید یک مجاهد در راه خدا بود گفت: امروز برای شما دختران عفیف بهترین جهاد، جهاد در راه پاسداری از عفت و حجاب است.

امام جمعه مشهد افزود: حفظ حجاب و تربیت بر اساس حجاب از امور مهم در آموزش و پرورش است و حجاب نیاز به پاسداری و نگهداری دارد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر این نکته که دشمن از ابتدا به دنبال ترویج و تحمیل بی حجابی بوده است گفت: دشمن خدا، دشمن حجاب شماست، زیرا حجاب علامت بندگی خداست و دشمن میخواهد این علامت را از جامعه بگیرد، دشمنان اسلام و انقلاب از جریان گوهرشاد تا به امروز و جریانات اخیر به دنبال ترویج و تحمیل بی حجابی بوده اند.

نظر شما