شناسهٔ خبر: 56435083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

نساجی ۴ - نفت مسجد سلیمان صفر/توفان شاگردان مطهری در قائمشهر

در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان مقابل هم قرار گرفتند که نساجی با سه گل پیروز شد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان رفت و موفق شد با سه گل این تیم را شکست دهد.

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: مرتضی منصوریان / کمک ها: یعقوب سخندان – یوسف مغروری؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، سعید غلامعلی بیگی، علی شجاعی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (۷۸- مسعود شجاعی)، صابر حردانی، فرزاد زامهران، آدامانیان (۷۳- محمد شریفی)، کریم اسلامی (۷۸- عرفان گل محمدی).
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
سعید جلالی راد، مسلم مجدمی (۴۵- امیرحسین کریمی)، علیرضا دغاغله، مجتبی مقتدایی (۷۳- محمود صالحی)، عقیل کعبی، رضا دهقانی (۶۶- علی کیانی فر)، پیمان رنجبری، سامان نریمان جهان (۶۶- محمد خرم الحسینی)، حسین شنانی (۶۶- پیمان میری)، علی عبدالله زاده، اسماعیل بابایی
سرمربی: محمدرضا مهاجری

شرج گلها:

 (دقیقه ۲: ایوب کلانتری): ارسال کرنر علی شجاعی به روی دروازه، با ضربه سر ایوب کلانتری همراه شد و توپ به گوشه دروازه رفت تا میزبان خیلی زود به گل نخست بازی دست پیدا کند.

(دقیقه ۶۴: حامد شیری): بعد از اعلام پنالتی از سمت داور ایوب کلانتری توپ را به حامد شیری پنالتی زن اول تیم تقدیم کرد و او با یک شوت پر قدرت دروازه حریف را باز کرد.

(دقیقه ۷۲: فرزاد زامهران): آدامانیان کعبی را از پیش رو برداشت و پاس این بازیکن در محوطه جریمه به زامهران رسید و او با یک بغل پا فنی دروازه حریف را باز کرد.

(۸۳: محمد شریفی): ارسال کرنر از علی شجاعی بهع ابراهیمی رسید که توپ او روی تیر دوم رفت و توپ مسعود شجاعی به شریفی رسید که این بازیکن با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.

نساجی با این پیروزی ۹ امتیازی شد و موقتا و تا قبل از بازی‌های دیگر این هفته، از رتبه یازدهم به رتبه چهارم رسید. شاگردان مهاجری هم با هشت امتیاز هشتمند.

نظر شما