شناسهٔ خبر: 56434644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری قاتل فراری توسط پلیس آگاهی البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز  اعلام کرد:  یک قاتل فراری که با تهیه مدارک جعلی قصد خروج از کشور را داشت، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان دستگیرشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی روز شنبه اظهار داشت : در پی قتل یکی از شهروندان با ضرب گلوله در پشت فرمان خودروی خود،  رسیدگی به موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های شواهد و مدارک، ۶ نفر مضنون که احتمال وقوع جرم توسط آنها متصور بود پس از کسب دستور قضائی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد : با اقدامات پلیسی  و تحقیق از مضنونین دستگیر شده، هویت متهم اصلی پرونده شناسایی و مشخص شد وی در یکی از جزایر خلیج فارس حضور داشته و با تهیه مدارک جعلی قصد خروج از کشور به مقصد یکی از کشورهای عربی را دارد.

نادربیگی گفت: مأموران پلیس آگاهی البرز پس از دریافت نیابت قضایی به جزیره مورد نظر عازم و در یک عملیات غافلگیرانه متهم پرونده را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: قاتل دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه بزه انتصابی شد ولی در مواجهه با مستندات پرونده و ادله پلیس لب به اعتراف گشود و انگیزه قتل را وجود اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

نظر شما