شناسهٔ خبر: 56416944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در هندیجان

گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در هندیجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، سردار سرتیپ پاسدار تنگسیری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادو خاطره شهدا و رزمندگان درجمع همسنگرانش در هندیجان اظهار داشت: شهدا تالحظه آخر درراه خداو با عشق به ولایت و ائمه اطهار درمقابل دشمن ایستادگی نمودند و رزمندگان مردانه در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و با پیروی ازولایت و رهبری ،انقلاب را حفظ نمائیم .

وی افزود : دشمنان اسلام از تمامی ابزارها استفاده کردند ولی مردم ولایتی و انقلابی ایران اسلامی با رهبری امام راحل و الگو پذیری حماسه کربلا در مقابل هر تهدیدی ایستادگی و دشمن و مخصوصا استکبار جهانی را شکست دادند .

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت ها و دلاوری های همرزمان شهیدش مخصوصا شهید والامقام سردار بهرام مزارعی و سایر شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صحبت های تاثیر گذاری داشتند.

 

درادامه گزارش خبری، سردار سرتیپ دوم پاسدار باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تاکید بر ادامه راه شهدا و بصیرت افزایی در دفاع از ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل با پیروی از فرمایشات مقام معظم اظهار داشت : دردوران هشت سال دفاع مقدس تمامی قشرها با همه ظرفیت ها در مقابل دشمن مبارزه نمودند و همچنان ایران اسلامی با اقتدار در برابر استکبار جهانی ایستاده است .

سردار باقری از عوامل برگزار کننده گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و رزمندگان و دیگر شرکت کنندگان دراین گردهمایی تقدیر و تشکر نمود .

در ادامه گزارش، به شرکت کنندگان و رزمندگان و بسیجیان هدیه معنوی فرهنگی شامل چفیه و قاب عکس امام راحل ،مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به آنها اهداء شدو از حضورشان به شایستگی تقدیر شدو همچنین با دعوت از مداح استانی و کشوری ، گردهمایی به پایان رسید و شرکت کنندگان و رزمندگان و بسیجیان و سایر مردم شهرستان هندیجان به گرمی و باصمیمیت وشوق و اشتیاق از سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و سردار باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج )استقبال نمودند.

گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با بهترین کیفیت و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم ناحیه سپاه هندیجان و دیگر عوامل بصورت شهرستانی برگزار شد.

نظر شما