شناسهٔ خبر: 56410747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه:

سیلوهای بخش دولتی کرمانشاه همچنان آماده ذخیره گندم خرید تضمینی هستند

ماشاءاله ارویسی گفت: کشاورزانی که هنوز موفق نشده اند گندم را تحویل بدهند سیلوهای بخش دولتی همچنان فعال و آماده دریافت و ذخیره سازی محموله گندم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاءاله ارویسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه از 20 اردیبهشت ماه سالجاری شروع و تا کنون نیز ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: تاکنون چهارصد و 73 هزار و 589 تن گندم مازاد بر نیاز از  کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 115 هزار و 213 محموله وارد سیلوها شده است، گفت:  هر کیلو گندم به مبلغ 11 هزار و پانصد تومان توسط 62 مرکز خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

ارویسی افزود: مراکز خرید تضمینی شامل 7 مرکز سیلوی دولتی، 41 سیلوی بخش خصوصی و 14 مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی گفت: کشاورزانی که تا تاریخ 31 شهریور ماه گندم را به هر کدام از مراکز خرید تضمینی در سطح استان تحویل داده باشند، صد درصد مطالبات آنها از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر 5 هزار 505 میلیارد تومان خرید تضمینی انجام شده، خاطرنشان کرد: هرچند عملیات خرید تضمینی در سطح استان به پایان رسیده ولی کشاورزانی که هنوز موفق نشده اند گندم را تحویل بدهند سیلوهای بخش دولتی همچنان فعال و آماده دریافت و ذخیره سازی محموله گندم هستند.

 

انتهای پیام/

نظر شما