شناسهٔ خبر: 56408591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

طبق ادعای واشنگتن فری بیکن:

دولت آمریکا بن‌ بست مذاکرات احیای برجام را به کنگره اعلام کرد

واشنگتن فری بیکن مدعی شد: مقام‌های ارشد دولت آمریکا طی جلسه محرمانه به کنگره آمریکا از بن بست مذاکرات غرب با ایران برای احیای برجام اطلاع دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، واشنگتن فری بیکن مدعی شد: مقام‌های ارشد دولت آمریکا طی جلسه توجیهی محرمانه به کنگره آمریکا اطلاع دادند مذاکرات غرب با ایران برای احیای برجام به بن‌بست رسیده است.

بر اساس این گزارش، دارل عیسی نماینده جمهوری‌خواه کالیفرنیا در این باره گفت: دولت دو هفته پیش تصور می‌کرد به توافقی دست یافته اما اکنون می‌دانند معامله‌ای در کار نیست و کار دیگری هم نمی‌شود کرد. چرا که تمام راه‌ها را رفته‌اند و ایران قصد ندارد معامله کند.

وی افزود: مشکل اصلی در جریان این مذاکرات، تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه ایران و هم‌پیمانان است و تهران امتیازاتی در این راستا می‌خواهد که نه جمهوری‌خواهان و نه دموکرات‌ها حاضر به پذیرش آنها نیستند. با نظر به زیاده‌خواهی ایران، ادامه دادن مذاکرات بیهوده است.

عیسی ادامه داد: ایران هرگز با حسن نیت مذاکره نکرده و به همین دلیل هم مشخص است آنها قصد احیای برجام را ندارند. چرا که در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما