شناسهٔ خبر: 56397569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده خوزستان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور متوقف شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفتم ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر حریف خود متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال ملاثانی و آرمان گهر چهارشنبه شب در ورزشگاه فولاد واقع در منطقه ۲۰۰ دستگاه اهواز برگزار شد که در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار حمزه خذیراوی برای استقلال ملاثانی گلزنی کرد و سجاد اصامی گل تساوی بخش بازی را برای آرمان گهر به ثمر رساند.

حضور جواد نکونام در رختکن تیم استقلال ملاثانی و صحبت با بازیکنان این تیم از نکات جالب توجه این دیدار بود.

در جریان بازی یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال ملاثانی به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج شد.

این دیدار با حضور هواداران تیم استقلال ملاثانی برگزار شد. همچنین چند هوادار خانم از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

چمن و نور ورزشگاه از شرایط مساعدی برخوردار نبود که اعتراض کادر فنی تیم میهمان را به همراه داشت.

تیم های استقلال ملاثانی و آرمان گهر با احتساب این دیدار به ترتیب با ۱۲ و ۹ امتیاز در مکان های دوم و هفتم جدول رده بندی جای گرفتند.

تیم استقلال ملاثانی سومین سال حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می کند و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی در پایان بازی گفت: هر ۲ تیم بازی خوب و پایاپایی برگزار کردند اما موقعیت های ما بیش از حریف و نتوانستیم در امر گلزنی خیلی موفق باشیم.

وی افزود: به شرف بازیکنانم درود می فرستم که در ۶ بازی اخیر ۱۲ امتیاز کسب کردند در حالی که از اول فصل تاکنون دریافتی نداشتند و با تمام کم و کاستی ها جانانه جنگیدند.

دیگر در تیم استقلال ملاثانی نیستم

اشکش گفت: شرایط تیم بسیار سخت است و کسی از ما حمایت نمی کند لذا من به صراحت می گویم که دیگر در این تیم نیستم مگر اینکه مشکلاتمان حل و فصل شود. نمی شود یک تنه تمام کارهای تیم را انجام داد و کسی به دادمان نرسد. با وجود اینکه شرکت توسعه نیشکر دهخدا و نیروگاه رامین را در منطقه داریم اما حاضر به حمایت از ما نیستند.

وی افزود: نمی دانم با وجود اینکه همه از مشکلات مان مطلع هستند اما کسی از مسئولان کمک نمی کند. درست است تیمی که در جایگاه دوم جدول است با اتوبوس به یزد برود و یا از لحاظ تغذیه با مشکل مواجه باشد. زیبنده استان فوتبال خیز خوزستان نیست که یک تیم با چنین شرایطی در لیگ دسته اول حضور داشته باشد. مربیان دیگر تیم ها در ناز نعمت هستند اما من تا لحظه آخر باید درگیر برطرف کردن مشکلات اولیه برگزاری بازی باشم.

بزرگان شهر ملاثانی به فکر تیم باشند

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: امروز نوبت پاس شدن چک بچه های تیم بود اما محقق نشد و معلوم نیست این مشکل چه زمانی حل می شود. الان بازیکنان به من گفتند که دیگر تمرین نمی کنیم و من جوابی برای آنها ندارم.

وی افزود: بزرگان ملاثانی باید به فکر تیم باشند زیرا به این شکل کار کردن، نمی توان ادامه حیات داشت. کسی که مسئول تیم بوده و یا سمت دارد باید مشکلات را حل کند در غیر این صورت ظلم به مردم خوزستان و ملاثانی است.

نظر شما