شناسهٔ خبر: 56392116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

باقری: برنامه کوتاه مدت ما درخشش در قهرمانی آسیا است/ وزنه برداری را به روز‌های طلایی اش نزدیک می‌کنیم

مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری گفت: برنامه کوتاه مدت ما این است که در قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

کوروش باقری مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط اردویی تیم ملی  اظهار کرد: اردوی تیم بیشتر از یک ماه است در بابلسر پیگیری می‌شود و ملی‌پوشان تمرین می‌کنند و وضعیتشان هم بد نیست. طبق برنامه قرار است اردوی تیم تا چهاردهم مهرماه در آنجا ادامه داشته باشد. همچنین تیم ما با ۱۰ وزنه‌بردار به بحرین اعزام می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که   با نظر سرمربی تعداد نفرات کمتری هم فرستاده شوند.

او  افزود: خوشبختانه شرایط اردویی عالی است و با رکورد‌هایی که وزنه‌برداران در تمرینات می‌زنند، نشان می‌دهند چقدر آماده هستند. به هر حال وزنه‌برداری ما در بخش آقایان یک قواره بالاتر از آسیا است و توقع داریم با امکانات و شرایط خوبی که برای آن‌ها فراهم کرده‌ایم بتوانند در بحرین بهترین نتایج را به دست بیاورند. برنامه کوتاه مدت ما در ابتدای امر این است تا بتوانیم در قهرمانی آسیا خوش بدرخشیم و پس از آن به نحوی برنامه‌ریزی انجام دهیم تا در مسابقات جهانی کلمبیا هم به سکو برسیم و هم سهمیه المپیک بگیریم.

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری درباره اینکه رکورد‌هایی که وزنه‌برداران در بخش بانوان داشتند، چقدر نزدیک به کسب مدال در قهرمانی آسیا است؟ بیان کرد: ما امیدواریم و وزنه‌هایی که در رکوردگیری زدند بد نبوده است و تا حدوی بهتر از بازی‌های کشور‌های اسلامی بودند. ان شاالله در بحرین از دختران شاهد کسب نتایج خوب باشیم.

باقری درباره اینکه حمایت‌ها از وزنه‌برداری چگونه است، گفت: خداراشکر حمایت‌ها از  سوی  فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تاکنون خوب بوده است. همچنین شرایط امکاناتی خیلی بهتر از گذشته شده و با این شرایط این امیدواری شکل گرفته تا بهتر از قبل بتوانیم دوباره این رشته  ورزشی را به روز‌های طلایی‌اش  نزدیک‌تر کنیم.  

نظر شما