شناسهٔ خبر: 56389408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاه در همه عرصه‌های خدمت به مردم حضور دارد

استاندار کردستان گفت: شجره طیبه سپاه در طول بیش از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نشان داده که به حق نهادی مردمی و انقلابی است که هر جایی نیاز بوده حضور داشته‌ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در رزمایش کمک مومنانه در سنندج که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شجره طیبه سپاه در طول بیش از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نشان داده که به حق نهادی مردمی و انقلابی است و به لطف خداوند و کسانی که در این نهاد خدمت می‌کنند آنچه مدنظر امام راحل از تشکیل این نهاد بوده هم در دفاع مقدس و بعد از آن هم در خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی و هر جایی نیاز بوده حضور داشته‌اند.

وی گفت: خداوند را بخاطر نعمت‌های انقلاب اسلامی که یکی از آنها نهاد سپاه است، شکرگزاریم.

استاندار کردستان با یادآوری ۲۳ دوره رزمایش کمک مومنانه سپاه در کردستان گفت: این کار از همین نمونه‌هاست که مقام معظم رهبری کمک مومنانه را مطرح کردند و سپاه و بسیاری از مجموعه‌ها پای کار آمدند.

وی تعامل و هماهنگی بین مجموعه‌ها در کردستان را شایسته تقدیر دانست.

در این رزمایش، 95 سری جهیزیه به زوجین نیازمند اعطا شد، 6 هزار جفت کفش و یک هزار و 400 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و 357 زندانی جرائم غیرعمد و یا کم‌خطر از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/2330/70

نظر شما