شناسهٔ خبر: 56386146 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیانیه اصناف و بازاریان؛

قوه قضاییه با مسببین فتنه برخورد قاطع کند

بازاریان و اصناف ایران ضمن تجمع اعتراضی در محکومیت حرمت شکنی های اخیر به ساحت مقدسات و اعلام انزجار از این اقدامات بیانیه ای صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، بازاریان و اصناف ایران ضمن تجمع اعتراضی در محکومیت حرمت شکنی های اخیر به ساحت مقدسات و اعلام انزجار از این اقدامات بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

                                                                  بسم الله الرحمن الرحیم

                                            ان الله یدافع عن الذین امنوا ان الله لایحب کل خوان کفور
                                           مسلما خداوند از مومنان دفاع میکند، قطعا خداوند هیچ خیانتکار ناسپاس رادوست ندارد. (سوره حج آیه ۳۸)

جنگ ماجنگ اعتقاد است، جنگ ارزش‌های اعتقادی - انقلابی علیه دنیای کثیف زور، پول و خوشگذرانی است. جنگ ما، جنگ قداست، عزت، شرف و استقامت علیه نامردمی هاست. رزمندگان ما در دنیای پاکِ اعتقاد و در جهان ایمان تنفس می‌کنند و مسلمین جهان هم که می‌دانند جنگ بین استکبار و اسلام است، جهانخواران را آرام نخواهند گذاشت و ضربه‌های خود را بر همه کاخ نشینان وارد می‌کنند.
                                                                     بیانات حضرت امام خمینی (ره) ۱۳/۰۴/۱۳۶۷

درحالی که انقلاب شکوهمند اسلامی گام دوم خود را باصلابت برداشته و قله‌های عزت را به توفیق الهی و همت ملت بزرگ ایران یک به یک فتح می کند، عده‌ای قلیل با تحریک امپراتوری رسانه‌ای غربی و عبری به میدان آمده و با توهین به مقدسات ازجمله قران کریم وپیامبراعظم (صلی الله علیه و آله) و هجمه به احکام الهی بویژه حجاب وعفاف که ازاحکام ضروری دین است، و حمله به نماد ملی پرچم مقدس جمهوری اسلامی، دست به آشوب زده و به گمان خودشان در صدد ضربه زدن به امنیت ملی کشوربودند. دراین میان برخی چهره‌های مشهور از روی جهل و یا عمد آتش بیار معرکه شده و نمکدان شکسته و خواسته یا ناخواسته به این مملکت و ملت بزرگ ایران خیانت نمودند.
این جماعت خائن و بعضا فریب خورده، اشتباه قبلی خود را در به آشوب کشیدن جامعه تکرار کردند و دست خود را به خون بهترین جوان‌های این مرز و بوم آلوده نمودند، ولی دوباره توسط امت رسول الله (صلی الله علیه و آله) سیلی محکمی خورده و فرار را برقرار ترجیح دادند.

دراین فتنه از پیش طراحی شده، اصناف و بازاریان مثل گذشته با بصیرت مثال زدنی خود نه تنها با این یاغیان و اراذل و اوباش همراهی نکرده بلکه با حفظ آرامش در بازار نقشه شوم استکبار جهانی و ایادی مزدور داخلی رانقش برآب نمودند. اصناف وبازاریان ضمن محکومیت شدید فتنه‌گری‌های اخیر درکشور، ازهمه حافظان امنیت بویژه نیروی انتظامی قهرمان وبسیجیان دلاور قدردانی نموده وامنیت اقتصادی را مدیون امنیت ملی می دانند. ما اصناف و بازاریان کشور همچون گذشته که در دفاع ازاحکام اسلامی و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته و در دوران دفاع مقدس که این روز‌ها یادآور رشادت‌های رزمندگان است، بابذل مال و جان و تقدیم یازده هزارشهید از کیان ایران اسلامی دفاع کردیم، پای انقلاب خود ایستاده ایم و به عناصر خود فروخته میگوییم که:‌

ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست              عرض خود میبری و زحمت ما میداری

همچنین ازقوه محترم قضاییه میخواهیم که ضمن برخوردقاطع با مسببین این فتنه و عناصر خودباخته ازحریم عفاف و حجاب که ضامن سلامت اخلاقی خانواده و جامعه است، دفاع نموده و براجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی در برخورد با جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی ازجمله بی‌حجابی و بدحجابی اصرار بورزد.

ماضمن گلایه از رها بودن فضای مجازی که اتفاقات اخیر را رقم زد، و کم کاری‌های نهاد‌های مسول درقوای مجریه و مقننه دربخش حجاب و عفاف، خواستار اقدامات اساسی رسانه ای، فرهنگی، آموزشی و تربیتی توسط مسئولین امر هستیم وآمادگی خود را برای همکاری همه جانبه دراین خصوص اعلام می‌داریم. ان شاء الله به توفیق الهی کم کاری اصناف و بازار در بخش فرهنگی را جبران خواهیم نمود و احیاء فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌دانیم. 

۶مهرماه ۱۴۰۱
اصناف و بازاریان ایران

نظر شما