شناسهٔ خبر: 56379752 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

نیروی زمینی سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد

حمله توپخانه‌ای به مقرهای گروهک‌ تروریستی کومله در اقلیم کردستان

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی/ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یک حمله توپخانه‌ای دقیق به اغتشاش‌آفرینی گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات در شهرهای مرزی کشورمان پاسخ گفت و ضربات سنگینی به این گروه وارد کرد. نیروی زمینی سپاه شنبه گذشته در اطلاعیه‌ای از آغاز عملیات یگان‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) برای انهدام مواضع گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق خبر داد و اعلام کرد که «این گروه‌ها در روزهای اخیر با عبور از مرزهای ایران در شمال غرب کشور برخی پایگاه‌های مرزی ایران را مورد حمله قرار داده‌اند.» 
به گزارش تسنیم، در حمله اخیر جمهوری اسلامی مقرهای تجمع این گروهک‌های تروریستی زیر ضربات سنگین یگان‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه قرار گرفته است. کومله گروهکی تروریستی است که مبارزه با جمهوری اسلامی ایران و تحقق هدف شوم تجزیه کشور و ایجاد کشوری مستقل را مبنای موجودیت خود عنوان کرده است. هدفی که اعضای این گروه در چهارچوب اهداف سازمانی خود برای تحقق آن به اقدامات خشونت‌بار و خونباری همچون ناامن جلوه دادن شهرهای مرزی کشور و خونریزی و خشونت از ترور مردم عادی گرفته تا دانشمندان و نظامیان روی آورده‌اند. این گروهک در ادامه تلاش‌های خائنانه خود با ایجاد خط ترور و ناامن جلوه دادن مرزهای ایران در راستای اهداف نظام خشن استکباری گام برمی‌دارند. آنها همچنین طی سال‌های اخیر تحت هدایت سرویس‌های اطلاعاتی با هدف انحراف در مسیر مطالبات صنفی، اجتماعی علاوه بر فعالیت‌های مخفی، به صورت سازماندهی شده به تبلیغ علیه اسلام و سیاه‌نمایی علیه کشور و ساماندهی هسته‌های تبلیغی اقدام کرده اند. 
اعضای این هسته که از خارج از کشور هدایت می‌‌شوند، در این روند کارشکنانه تلاش کرده‌اند مناسبت‌های جمعی جمهوری اسلامی را امنیتی‌سازی کرده و به یک بحران ملی تبدیل کنند. جمع‌آوری اطلاعات از اصناف و مشکلات اقتصادی، تحریک به تجمع، تلاش برای ایجاد درگیری و اغتشاش و مستندسازی تجمعات و خبرپراکنی دروغ از کشته‌ شدن یا خودکشی زنان کرد و توهین به مقدسات مذهبی از فعالیت‌های این هسته تشکیلاتی بوده است.
خشونت و کشتار
به این ترتیب در حالی که در روزهای گذشته نقش این گروه تروریستی در هتک حرمت‌ها، خشونت و کشتار، تخریب اموال عمومی و خصوصی و دامن زدن به فعالیت‌های تجزیه‌طلبانه شدت گرفته بود، سپاه پاسداران کشور با حمله به مقر این گروهک، خسارات سنگینی به این جریان وارد کرده است. نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای که پس از این حمله صادر کرد با اعلام حمله توپخانه‌ای خود خبر داد که این پاسخ قاطع با برجاگذاشتن تلفات همراه شد و به فرار تروریست‌های مهاجم انجامید. 
نیروی زمینی سپاه در بیانیه خود به تذکرات و هشدار‌های متعدد به مقامات اقلیم درخصوص جلوگیری از استقرار و فعالیت گروهک‌ها و تروریست‌های مزدور و اجیر شده ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی و قصور و بی توجهی آنان نسبت به اقدامات در خور و پیشگیرانه اشاره کرد و افزود: «نیروی زمینی سپاه پاسداران با به‌کارگیری یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) روز شنبه انهدام مقرها و مراکز استقرار، طراحی و توطئه‌چینی گروهک‌های متجاوز تروریستی و ضد انقلاب در آن سوی مرزهای کشور در اقلیم شمال عراق را با عملیات آتشباری و حملات توپخانه‌ای آغاز کردند.» بر اساس این بیانیه، عملیات رزمندگان اسلام در راستای تضمین امنیت پایدار مرزی و تنبیه تروریست‌های جنایتکار متجاوز و مسئولیت‌پذیر کردن مقامات اقلیم در قبال مقررات بین‌المللی و وظایف قانونی خود ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما