شناسهٔ خبر: 56367841 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طراحی توطئه‌های متعدد برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان ایران برای ضربه زدن به نظام توطئه‌های متعددی طراحی کرده اند که موفق نبوده است.

صاحب‌خبر -

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استانداری و فرمانداری بیرجند گفت: دفاع مقدس برکات بسیار ارزنده‌ای برای نظام داشته است.

او افزود: استکبار جهانی که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، منافع خود را در خطر می‌دید بر آن شد تا با اجرای توطئه‌های بسیار، نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند.

طالبی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به این هدف خود، جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در نقاط مختلف کشور و ترور را در دستور کار خود قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی دشمن به اهداف مورد نظر خود نرسید با حمایت ۸۵ کشور از صدام، جنگ تحمیلی آغاز شد، اما رزمندگان دلاور ما در هشت سال دفاع مقدس نه تنها سرزمین‌های ایران را آزاد کردند بلکه نقاطی از عراق را هم تصرف کردند.  دشمن در ارزیابی‌های خود به این نتیجه رسید تا زمانی که مردم به ولایت و شهادت‌طلبی اعتقاد دارند،   نخواهند توانست در این کشور کاری انجام دهند.

او افزود: استکبار جهانی در این زمان جنگ فرهنگی و نرم که خاکریز مشخصی ندارد را اجرا کرد که این روز‌ها در کف خیابان‌ها نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.  امروز دشمن با اجرای جنگ ترکیبی که دارای مؤلفه‌های بسیاری است، در صدد بر آمده تا با جنگ الکترونیکی، جنگ رسانه‌ای و استقرار گروهک‌ها در افغانستان زمینه سقوط نظام را فراهم کند.

طالبی گفت: دشمن غافل از این است که درخت تناور انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده، با این اقدامات دشمن که مانند کف بر روی آب است، ساقط نمی‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما