شناسهٔ خبر: 56358191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به همت میراث فرهنگی زنجان؛

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در زنجان برپا می شود

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از ۱۷ مهرماه به مدت ۴ روز با حضور هنرمندان و صنعتگرانی از ۳۱ استان‌ کشور در زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به ‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی از 19 تا 22 مهر‌ماه در زنجان توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در محل دائمي شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در کنار پانزدهمین جشنواره آش ایرانی با حضور همه اقوام ايراني در 120 غرفه در شهر زنجان برپا خواهد شد که 30 غرفه متعلق استان زنجان و 90 غرفه متعلق به استان‌های دیگر است.

 

یکی از موضوعات مهم در این نمایشگاه حضور پررنگ شهرها و روستاهای جهانی و ملی صنایع‌دستی است و دستاوردهای این شهرها و روستاها در این نمایشگاه باید به شکل مناسبی معرفی خواهد شد.

 

ساعت بازدید از نمایشگاه 16 تا 22 تعیین‌شده است اما احتمال اینکه ساعت نمایشگاه افزایش یابد وجود دارد، مکاتبه‌های لازم دراین‌باره انجام‌شده است.

 

اجرای موسیقی محلی استان‌ها، اجرای مسابقه و سرگرمی، اجرای آیین‌های بومی و محلی استان‌ها ازجمله جانبی این جشنواره برنامه‌های پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی است.

 

پایان پیام/73

نظر شما