شناسهٔ خبر: 56352272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیش از یک میلیارد بسته تحصیلی به دانش آموزان بوشهری رسید

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در اجرا پوشش ملی مشق احسان بیش از یک میلیارد تومان نوشت‌افزار و کیف مدرسه در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین معینی رئیس بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: 2 هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان محروم استان بوشهر توزیع شده است بر این اساس پویش هم‌کلاسی مهربان تا 15 مهرماه در حال اجرا است و لوازم‌التحریر ایرانی و اسلامی، البسه و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

حسین اسدی‌راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه سه هزار و 500 دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: پویش مشق مهربانی با شعار مهر پایان ندارد با هدف تأمین و تهیه وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در اجرا پویش ملی مشق احسان 6 هزار و 300 نوشت‌افزار و کیف مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند در نقاط مختلف استان بوشهر واگذار شد.

سید محمد حسن تقی‌زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر هم بیان داشت: در اجرا پوشش ملی مشق احسان، نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و مؤسسات‌ که با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راحل همکاری دارند توزیع شد؛ ارزش کل این بسته‌های تحصیلی یک میلیارد و 600 میلیون تومان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر تاکید کرد: سال گذشته حدود 11 میلیارد تومان نیز در جشن عاطفه‌ها در استان جمع‌آوری شد و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما