شناسهٔ خبر: 56339636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ترکیب رقیب ایران در جام جهانی لو رفت

با بررسی ترکیب رقبای ایران در بازی‌های دوستانه می‌توان ترکیب اصلی آن‌ها در جام جهانی را پیش‌بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شب گذشته تیم ملی انگلیس به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و ۱-۰ مغلوب شد. نکته مهم در این بازی علاوه بر شکست انگلیسی‌ها، شناختن ترکیب اصلی و استراتژی تیم ساوتگیت بود.

درون دروازه انگلیسی‌ها نیک پوپ قرار داشت که البته بعید به نظر می‌رسد در جام جهانی بازی کند و در این پست احتمالا پیکفورد قرار می‌گیرد.

انگلیسی‌ها با سیستم ۳۴۳ به میدان رفتند و احتمال حضور آن‌ها با همین سیستم در جام جهانی بسیار بالا است. در خط دفاعی هم به این ترتیب کایل واکر، اریک دایر و مگوایر قرار گرفتند که در جام جهانی هم به همین ترتیب به میدان می‌روند مگر آن‌ که مصدومیتی رخ دهد. در خط هافبک ریس جیمز، جود بلینگهام، دکلان رایس و ساکا حضور داشتند. احتمال حضور گریلیش در قلب خط هافبک یا حضور مونت در جناحین وجود دارد.

در خط حمله هم فودن، کین و استرلینگ حضور دارند که بهترین گزینه‌های ساوتگیت هستند و اگر بخواهد تغییری رخ دهد ممکن است آبراهام به آن اضافه شود و یک نفر بیرون رود.

در نهایت اما به نظر می‌رسد ترکیب اصلی انگلیسی‌ها در جام جهانی، با تغییراتی کوچک، به همین ترتیب باشد و کی‌روش می‌تواند با آنالیزی صحیح راه‌های مبارزه با آن‌ها را کشف کند.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما