شناسهٔ خبر: 56325573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی و انهدام تیم تروریستی در مرزهای شمال‌غرب کشور

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین اعضای تیم تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

 سردار محمد احمدی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: ۲ نفر از اعضای تیم تروریستی که قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در نوار مرزی خداآفرین دستگیر شدند.

 وی در ادامه افزود: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف شد که در بازرسی از آنها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد این افراد قصد انجام عملیات‌های خرابکارانه با توجه به اوضاع پیش آمده در داخل کشور را داشتند که با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی دستگیر، شناسایی شدند و دستگیری همدستان این افراد نیز در دستور کار قراردارد.

سردار احمدی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

نظر شما