شناسهٔ خبر: 56325159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیروهای مسلح در اوج قدرت و صلابت هستند/اجازه ایجاد ناامنی نمی‌دهیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با قرارگیری در اوج صلابت و آمادگی رزمی، مایه امید برای مردم و مایه یاس برای دشمنان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر رحمت‌پور در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد همه شهیدان، اظهار کرد: از سال 1359 در شرایطی که کشور و ملت ما خوشحال و شادمان از پیروزی انقلاب بودند و در وضعیتی که حکومت ما نوپا بود صدام با تحریک دشمنان غربی و شرقی جنگی همه جانبه را علیه ما شروع کرد.

وی افزود: در آن شرایط نیروهای مسلح ما آمادگی لازم برای مقابله نداشتند، چرا که ارکان و ساختارها در آن اوایل هنوز شکل نگرفته بود و امکانات و تجهیزات جنگی مناسبی در اختیار نداشتیم.

امیر رحمت‌پور افزود: صدامیان با پشتیبانی کشورهای مختلف بر ملت ایران تاختند و منابع و زیرساخت‌های کشور را از بین بردند و خون عزیزان زیادی را بر زمین ریختند.

وی اذعان کرد: در چنین شرایطی نیروهای مسلح جوانمردانه پای کار آمدند و در کنار ملت ایثارگر و آزاده اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

امیر رحمت‌پور گفت: دشمنان ایران با وجود تمام عده و عده به خاطر عدم محاسبه درست از قدرت ملت ایران مجبور به توقف و قبول شکست تلخ شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح با عملیات‌های مختلف دشمنان را ضعیف و ضعیف‌تر کردند و نهایتا با عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس و ...دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی ابتکار عمل را در صحنه عملیات به دست گرفتند و کشور را از لوث وجود صدام و صدامیان پاک کردند و با پیروزی در جنگ 8 ساله جهان را متحیر کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان تصریح کرد: بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام و ملت همیشه در صحنه و شجاعت و ایثارگری رزمندگان عامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در برابردشمنان تا به دندان مسلح شدند.

وی به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در عرصه‌های حساس و مردم‌داری آنها در زمان بلایای طبیعی گفت: نیروهای مسلح با تشکیل قرارگاه‌های سازندگی در سپاه و ارتش به عمران و آبادانی کشور کمک کرده و همراه در کنار مردم و برای دفاع از ملت در میدان حاضر بوده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز نیز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند و مایه امید برای مردم و مایه یاس برای دشمنان هستند.

امیر رحمت‌پور خاطرنشان کرد: امروز ما باید قدردان آرامش و امنیتی باشیم که فرزندان خود ما در قالب نیروهای مسلح با تلاش و ایثار به ارمغان آورده‌اند.

وی در ادامه گفت: نباید اجازه دهیم که برخی از نوجوانان و جوانان به دلیل بی‌تجربگی و عدم آگاهی از مسائل سیاسی آلت دست دشمنان شده و زمینه ناامنی را فراهم سازند.

وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که امنیت و آرامش جامعه به هر قیمتی آسیب ببیند این کار نیاز به بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی جوانان دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما