شناسهٔ خبر: 56320979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه خدمات امدادی هلال احمر در ۴۳ نقطه خراسان جنوبی

خدمات امدادی و سلامت محور هلال احمر در ۴۳ نقطه خراسان جنوبی همزمان با دهه پایانی صفر ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با هدف اجرای طرح همسفران خورشید در ۴۳ نقطه استان، نیرو‌های امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات امدادی و سلامت محور به زائران امام رضا (ع) می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه در این طرح خانه‌های هلال در سه شهرستان فردوس، قاین و طبس با برپایی ایستگاه در مسیر زائران مستقر شده اند، افزود: سه خانه هلال گزنشک، گریمونج و خضری دشت بیاض در شهرستان قاین، خانه‌های هلال تپه طاق و دیهوک در شهرستان طبس و خانه‌های هلال جوادالائمه (ع)، اسلامیه و انارستانک در شهرستان فردوس خدمات مختلف سلامت محور را به زائران امام رضا (ع) ارائه می‌دهند.

کاوسی با اشاره به برپایی پنج موکب میقات الرضا (ع) در استان گفت: تیم‌های امدادی هلال احمر خراسان جنوبی در این موکب‌ها نیز آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه سه تیم اسکان از خراسان جنوبی به منظور پشتیبانی تیم‌های امدادی به مشهد مقدس اعزام شده اند، اظهار کرد: همچنین از ابتدای آغاز اربعین تا پایان طرح همسفران خورشید ۳۰ تیم امدادی در پایگاه‌های ثابت و موقت سطح استان در حالت آماده باش هستند.

نظر شما