شناسهٔ خبر: 56317870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمعه اول مهر در استان مرکزی

تظاهرات حمایت از منافع ملی و مقدسات مردم ایران، جمعه در استان مرکزی

در پی اهانت به مقدسات و منافع ملی مردم ایران اسلامی در حوادث اخیر؛ جمعه یکم مهرماه تظاهرات مردمی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

در پی اهانت به منافع ملی ایران اسلامی و اهانت به مقدسات مردم ایران اسلام ایران اسلامی در حوادث اخیر، فردا جمعه یکم مهرماه تظاهرات مردمی از مقابل مصلا‌ها و میعادگاه‌های نمازجمعه سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود.

این تظاهرات در شهر اراک نیز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسیر مصلای بیت المقدس، خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

در همین راستا بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در خصوص تظاهرات جمعه یکم مهرماه به شرح زیر صادر شده است.

بسم الله الرحمن الرحیم


در طول پنج دهه عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در هر مقطعی که دشمنان قسم خورده و خبیث نظام با بهانه سازی برخی وقایع، درصدد فتنه آفرینی، آشوب و تهدید امنیت ملی، نظم و آرامش عمومی جامعه برآمده اند به سد هوشمندی و بصیرت ملت ولایتمدار و آگاه برخورد و نه تنها راه به جایی نبرده اند، بلکه با حقد و حسد، نظاره گر عظمت و اقتدار مردم ایران بوده اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تحرکات هنجارشکنانه اخیر و اقدامات خلاف قانون و برهم زننده نظم و امنیت توسط عده‌ای قلیل که در برخی از نقاط کشور با آشوب و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی که موجب جریحه دار شدن قلوب مردم ایران شده شدیدا محکوم می‌نماید.

لازم بذکر است مردم همیشه در صحنه استان مرکزی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ از مقابل مصلا‌ها و میعادگاه‌های نمازجمعه سراسر استان با برپایی تظاهرات، خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه اقدامات ضد انسانی، خلاف قانون و برهم زننده نظم و امنیت فریاد خواهند زد.

این تظاهرات در شهر اراک نیز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسیر مصلای بیت المقدس، خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

نظر شما