شناسهٔ خبر: 56314273 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اضافه شدن ۲۵ اتوبوس به ناوگان درون شهری بیرجند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از اضافه شدن ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی درون شهری این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسینی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال شروع سال تحصیلی جدید و حضور دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه ها قرار بر این شد که تعدادی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرستان بیرجند اضافه شود.

او افزود: طبق آمارها، نتیجه بر این شد که ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی بیرجند اضافه شود تا حمل و نقل دانش آموزان و دانشجویان به راحتی انجام شود و شاهد شلوغی نباشیم.

حسینی بیان کرد: تا قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، ۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان شهری فعالیت داشتند که تعداد آن‌ها هم اکنون به ۷۵ دستگاه افزایش یافته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در ادامه به بحث سرویس‌های مدارس اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۸ شرکت حمل و نقل در سامانه سپند دانش آموزی ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۶ شرکت تعیین صلاحیت و به اداره آموزش و پرورش معرفی شده اند.

او عنوان کرد: ثبت نام رانندگان از دو روز پیش در این سامانه آغاز شده و بعد از تعیین صلاحیت آن ها، پروانه فعالیت برای رانندگان صادرمی شود.

حسینی گفت: اولیاء محترم از طریق مدارس می‌توانند در سامانه مزبور درخواست سرویس دهند.

نظر شما