شناسهٔ خبر: 56272393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ناوگان اتوبوسرانی استان اصفهان به بازگشت زائران اربعین اختصاص یافت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با توجه به اشتیاق زیاد شهروندان و زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی و بحث بسیار مهم تخلیه مرز، تمام ناوگان اتوبوسرانی در اختیار فرآیند بازگشت زائران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، محمدعلی صلواتی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره کمبود ناوگان اتوبوسرانی بین جاده‌ای، اظهار داشت: با توجه به تصمیمات ستاد کشوری اربعین تمام سفرهای داخلی با اتوبوس لغو شده و ناوگان اتوبوس در اختیار بازگشت زائران قرار گرفت.

وی افزود: در چند روز آینده فرآیند بازگشت زائران اربعین به پایان خواهد رسید و سفرهای داخلی مجدداً از سر گرفته خواهد شد و شهروندان می‌توانند برای انجام سفرهای بین شهری از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: ما در این مدت تلاش کردیم که از طریق ناوگان‌‌های جایگزین مثل خودروهای سواری و یا مینی‌بوس‌ها بتوانیم سفرهای ضروری مردم را پوشش دهیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اشتیاق زیاد شهروندان و زائران برای حضور در مراسم اربعین حسینی و بحث بسیار مهم تخلیه مرز که در کشور مطرح بود، تمام ناوگان اتوبوسرانی در اختیار فرآیند بازگشت زائران قرار گرفته است.

صلواتی پیرامون افزایش قیمت تعرفه سفرهای بین‌شهری بیان کرد: تا بدین لحظه هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه بلیت سفرهای بین‌شهری رخ نداده است و اگر تخلف خاصی رخ داده باشد، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 141 شکایت‌ خود را به ثبت برسانند و با شرکت، راننده و یا مالک متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/170/ح

نظر شما