شناسهٔ خبر: 56262145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تغییر در اتوبان تهران - کرج در دستور کار قرار گرفت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح تعریض جاده قزلحصار و اتوبان تهران- کرج و بالعکس از مهمترین موضوعات شورای ترافیک استان است که به عنوان مهمترین دغدغه و مطالبه استاندار البرز در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، احمد افضلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در جلسه شورای ترافیک استان از محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان در هفته اول مهرماه به منظور انظباط بخشی به ترافیک شهری، تردد وسایل حمل و نقل سنگین از قبیل کامیون، کامیونت و وانت بارها از ساعت ۶ الی ۹ صبح محدود می‌شود.

او ادامه داد: این مهم در راستای حفظ امنیت شهروندان بویژه دانش آموزان و همچنین کاهش بار ترافیک صبحگاهی در سطح شهرستان‌های استان به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس که دارای بیشترین جمعیت دانش آموزی است، انجام می‌شود. در حال حاضر ۱۰۳ نقطه حادثه خیز استان شناسایی شده است که از این تعداد، ۴۵ نقطه اصلاح شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

افضلی یادآور شد: طرح تعریض جاده قزلحصار و اتوبان تهران- کرج و بالعکس از مهمترین موضوعات شورای ترافیک استان است که به عنوان مهمترین دغدغه و مطالبه استاندار البرز به جد در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار داشته و به صورت مرتب از سوی کارشناسان مجموعه بازدید و رصد می‌شود تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها باشیم.

نظر شما