شناسهٔ خبر: 56259518 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در هفته اول مهرماه

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در آستانه بازگشایی مدارس بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از محدودیت تردد وسایل حمل و نقل سنگین در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان در هفته اول مهرماه به منظور انظباط بخشی به ترافیک شهری، تردد وسایل حمل و نقل سنگین از قبیل؛ کامیون، کامیونت و وانت بار‌ها از ساعت ۶ الی ۹ صبح محدود می‌شود.

او می گوید: این مهم در راستای حفظ امنیت شهروندان بویژه دانش آموزان و همچنین کاهش بار ترافیک صبحگاهی در سطح شهرستان‌های استان به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس که دارای بیشترین جمعیت دانش آموزی است، انجام می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز جمعیت دانش آموزی استان البرز را ۵۳۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این میزان ۷۰ درصد دانش آموزان در نوبت صبح مشغول به تحصیل خواهند شد که با توجه به آمار بالای آن سعی می‌شود تمامی امکانات و خدمات رفاهی با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در اختیار والدین و دانش آموزان قرار گیرد تا آغاز سال تحصیلی با شکوه و در کمال امنیت برگزار شود.

او می گوید: در حال حاضر ۱۰۳ نقطه حادثه خیز استان شناسایی شده که از این تعداد، ۴۵ نقطه اصلاح شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

برچسب‌ها:

نظر شما