شناسهٔ خبر: 56255122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگی دیگر بر دفتر افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزوده شد؛

افتخار آفرینی دانشجویان در چهاردهمین المپیاد عملی، دانشجویی کشور

تیم دو نفره حیطه استدلال بالینی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در یک رقابت فشرده در چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی موفق به کسب مدال طلای انفرادی و مدال برنز گروهی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا مازندران، رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران (EDC) از افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه در چهاردهمین المپیاد عملی، دانشجویی کشور خبر داد.

تیم دو نفره حیطه استدلال بالینی در یک رقابت فشرده در چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی موفق به کسب مدال طلای انفرادی (توسط خانم ریحانه شجاعی) و مدال برنز گروهی شد.
پروژه گروهی این حیطه که با محوریت " هوش مصنوعی و نقش آن در تصمیم گیری بالینی" توسط دانشجویان نخبه پزشکی ریحانه شجاعی و علی سینا و با راهنمایی دکتر سیاوش مرادی (مدرس استدلال بالینی و پزشکی مبتنی بر شواهد) و مشاوره دکتر مهدی سعادتی (دانش آموخته هوش مصنوعی) تدوین گشت؛ پس از دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز و تهران در مقام سوم قرار گرفت.
همچنین در این دوره دانشجویان منتخب حیطه تفکر علمی در علوم پایه بهنام نجفی و شهرزاد مقیم موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.
معاونت آموزشی دانشگاه و مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های پر شور دانشجویان در رقابت‌های سالم علمی، پیروزی‌های اخیر دانشجویان فرهیخته را به دانشگاهیان محترم اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان تبریک گفتند.

نظر شما