شناسهٔ خبر: 5624300 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

آغی به جشنواره سیلک اسکرین آمریکا راه یافت

خبرگزاری پانا: فیلم کوتاه «آغی» به کارگردانییوسف کارگر از تولیدات انجمن سینمای جوانانارومیه به بخش مسابقه دهمین جشنواره فیلم «سیلک اسکرین» امریکا راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، جشنواره فیلم سیلک اسکرین یکی از بزرگ‌ترینجشنواره‌های آسیا محور در ایالات‌متحده است و فیلم‌هایی که توسط فیلم‌سازان آسیایی ساخته‌شده و یا درباره آسیا است را به رقابت می‌گذارد و امسال میزبان آغی از ایران است. این جشنواره  از روز ده تا نوزده جولای مصادف با نوزده تیر با نمایش فیلم‌های بلند و کوتاه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌منظور افزایش آگاهی هنرهای آسیایی در پیتزبورگ آمریکا برگزار خواهد شد.
«آغی» که پیش‌ازاین به بخش مسابقه جشنواره «زنگبار» تانزانیا، «سالیسبوری» آمریکا و «سینما پوورو» ایتالیا راه‌یافته، دومین فیلم داستانی کارگر است و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است.
برخی از عوامل فیلم عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: مسعود دولتخانی، صدابردار: حسن سلمانی، صداگذار: آرش قاسمی، تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی، بازیگران: احد پاسبانطوس، هادی افتخارزاده، یوسف یزدانی، مجری طرح: احسان مهدیان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه.

 

نظر شما